Тести на урок з біології для 11 класу

На цій сторінці ви знайдете інтерактивні завдання з біології для учнів 11 класу. Оберіть тему та завдання зі списку нижче, а потім натисніть кнопку «Далі». Ви можете переглядати завдання перед вибором, щоб переконатися, що вони відповідають вашим потребам.
  • Тема 1. Адаптації
    • 1. Адаптація як загальна властивість біологічних систем. Поняття про преадаптацію та постадаптацію. Властивості адаптацій.
    • 2. Формування адаптацій на молекулярному та клітинному рівнях організації. Стратегії адаптацій організмів.
    • 3. Поняття про екологічно пластичні та екологічно непластичні види. Поняття про адаптивну радіацію. Життєві форми тварин та рослин як адаптації до середовища мешкання.
    • 4. Екологічна ніша як наслідок адаптацій організмів певного виду до існування в екосистемі. Поняття про спряжену еволюцію (коеволюцію) та коадаптацію.
    • 5. Основні середовища існування та адаптації до них організмів: водне середовище.
    • 6. Основні середовища існування та адаптації до них організмів: ґрунтове та наземно-повітряне середовище. Способи терморегуляції організмів
    • 7. Проміжний контроль знань
    • 8. Симбіоз та його форми.
    • 9. Організм як середовище мешкання. Поширення паразитизму серед різних груп організмів. Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна. Відповідь організму хазяїна на оселення паразитів.
    • 10. Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації. Типи адаптивних біологічних ритмів організмів. Фотоперіодизм та його адаптивне значення.
    • 11. Узагальнюючий урок
  • Тема 2. Біологічні основи здорового способу життя
    • 12. Науки, що вивчають здоров’я людини.
    • 14. Безпека і статева культура.
    • 15. Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків.
    • 16. Вплив стресових факторів на організм людини.
    • 17. Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини.
    • 18. Імунна система людини, особливості її функціонування. Імунокорекція. Імунотерапія.
    • 19. Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних захворювань людини.
    • 20. Профілактика інвазійних захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом.
    • 21. Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань.
    • 22. Узагальнюючий урок
  • Тема 3. Екологія
    • 23. Предмет вивчення екології, її завдання та методи. Зв’язки екології з іншими науками. Екологічні закони.
    • 24. Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні види.
    • 25. Популяції. Класифікація та структура популяцій. Характеристики популяцій. Механізми регуляції густоти (щільності) та чисельності популяцій. Функціональна роль популяцій в екосистемах.
    • 26. Властивості та характеристики екосистем. Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах.
    • 27. Проміжний контроль знань
    • 28. Екологічні сукцесії як процеси саморозвитку екосистем. Причини сукцесій та їхні типи. Закономірності сукцесій.
    • 29. Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів.
    • 30. Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі. Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи.
    • 32. Узагальнюючий урок
  • Тема 4. Сталий розвиток та раціональне природокористування
    • 33. Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні.
    • 34. Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини. Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля.
    • 35. Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона.
    • 36. Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм.
    • 37. Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони ґрунтів.
    • 38. Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.
    • 39. Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
    • 40. Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку. Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля.
    • 41. Антропічний вплив на довкілля.
    • 42. Узагальнюючий урок
  • Тема 5. Застосування результатів біологічних досліджень у селекції, медицині та біотехнології
    • 43. Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. Центр походження рослин.
    • 44. Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів. Явище гетерозису та його генетичні основи.
    • 45. Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції. Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Біоетичні проблеми сучасної медицини.
    • 46. Сучасна біотехнологія та її основні напрямки. Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.
    • 47. Сучасні біотехнології.
    • 48. Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
    • 49. Узагальнюючий урок
  • Дай визначення термінам
  • Відповідність (адаптації на різних рівнях)
  • Відповідність (класифікація адаптацій)
  • Так чи Ні (адаптації)
  • Послідовність (виникнення адаптації)
  • Відповідність (приклади адаптацій)
  • Відповідність (преадаптація та постадаптація)
  • Відповідність (закономірності формування адаптацій)
  • Відповідність (властивості адаптацій)
  • Тестування
Чи можна використовувати тести безкоштовно?
Так, JustClass повністю безкоштовна платформа. Ви можете обирати завдання з бази завдань, призначати їх учням і переглядати результати.
Як обирати завдання для свого уроку?
Вибір завдань здійснюється з великої бібліотеки, що містить понад 45 000 авторських матеріалів, розділених за предметами, класами та типами робіт (домашні, самостійні, контрольні, тести). Ви можете адаптувати завдання під рівень та потреби свого класу, комбінуючи їх.
Чи є тести для інших класів?
Так, платформа охоплює всі класи — з 1 по 11, а також містить матеріали для підготовки до НМТ. Кожен тест або завдання відповідає шкільній програмі України.
Як бачити результати учнів?
JustClass автоматично перевіряє виконані завдання та фіксує оцінки учнів у вашому кабінеті.
Чи є відповіді до тестів?
Платформа не надає готових відповідей учням — це зроблено спеціально, щоб уникнути списування.
Чи можна ділитися тестами з учнями?
Так, вчитель може надсилати завдання учням у вигляді посилання через месенджери, електронні журнали або іншим зручним способом.
Чи потрібна реєстрація?
Так, для використання повного функціоналу JustClass (створення тестів, перегляд результатів) потрібно створити обліковий запис вчителя.
Чи є таймер і дедлайни для завдань?
Так, ви можете встановлювати таймер на виконання завдання та задавати дедлайн для задач. Це допомагає контролювати час та запобігати списуванню.