Тести на урок з історії України для 9 класу

На цій сторінці ви знайдете інтерактивні завдання з історії України для учнів 9 класу. Оберіть тему та завдання зі списку нижче, а потім натисніть кнопку «Далі». Ви можете переглядати завдання перед вибором, щоб переконатися, що вони відповідають вашим потребам.
  • Вступ. "Довге" дев’ятнадцяте століття в історії України: територія, населення, влада.
    • 1. "Довге" ХІХ століття: період модернізації та національних рухів у Європі.
    • 2. Між двома імперіями: Україна на політичній карті Європи на зламі XVIII–ХІХ ст. Адміністративно-територіальний устрій українських територій у складі Російської та Австрійської імперій.
  • Тема 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.
    • 3. Нові російські порядки: імперське освоєння українського простору. Козацтво після ліквідації Запорозької Січі та Гетьманщини.
    • 4. Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин цієї доби. Французько-російська війна 1812 р. та плани Наполеона щодо Східної Європи.
    • 5. Соціальні та економічні зміни: криза кріпосницької системи, розмивання станових перегородок. Початок індустріальної революції. Нова модель соціально-економічного розвитку Півдня України.
    • 6. Початок українського національного руху ("національне відродження"): шляхетський етап.
    • 7. Кирило-Мефодіївське братство та ідея всеслов’янської республіки-федерації.
    • 8. Польський національно-визвольний і російський опозиційний рухи на території України.
    • 9. Польське повстання 1830–1831 рр. і його наслідки для України. Соціальні рухи.
    • 10. Узагальнюючий урок з теми 1
  • Тема 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.
    • 11. Адміністративно-територіальний устрій українських регіонів у складі Австрійської імперії.
    • 12. Початки українського національного руху в Австрійській імперії. Закарпатські "будителі".
    • 13. Гурток "Руська трійця".
    • 14. "Весна народів" та суголосні їй події в Галичині, Буковині й Закарпатті в 1848–1849 рр. Скасування панщини.
    • 15. Перша політична організація українців – Головна Руська рада та її національна програма. Газета "Зоря Галицька".
    • 16. Українці в австрійському парламенті. Завершальний етап революції.
    • 17. Узагальнюючий урок з теми 2
  • Тема 3. Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.
    • 18. Умови розвитку освіти й культури в Україні. Імперська політика в галузі освіти й наук.
    • 19. Становлення сучасної української літературної мови. Націєтворча роль літературних та історичних праць. Теми та образи української романтичної літератури та історичної белетристики.
    • 20. Музика й театр у світлі культурно-мистецьких течій класицизму і романтизму та розвитку національного руху.
    • 21. Образотворче мистецтво та архітектура у світлі культурно-мистецьких течій класицизму і романтизму та розвитку національного руху.
    • 22. Повсякденне життя людей ХІХ ст.: повсякденне життя сільського і міського населення. Сільська та міська забудова (приватний і громадський простори).
    • 23. Повсякденне життя людей ХІХ ст.: одяг. Публічна і приватна гігієна. Емансипація селянства. Становище жінки.
    • 24. Узагальнюючий урок з теми 3
  • Тема 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.
    • 25. Україна в контексті міжнародних політичних подій середини ХІХ ст. Східна (Кримська) війна 1853–1856 рр. як поштовх до реформ у Російській імперії.
    • 26. Українці у Східній (Кримській) війні. Селянський рух під час Кримської війни.
    • 27. Ліквідація кріпосного права.
    • 28. Імперські реформи 1860–1870-х рр. ХІХ ст.
    • 29. Модернізація промисловості.
    • 30. Модернізація сільського господарства.
    • 31. Торгівля. Втягнення підприємств України в імперський ринок. Урбанізація. Будівельна лихоманка. Зміни в транспортному сполученні: пароплавні компанії і розбудова залізничної мережі.
    • 32. Зміни в соціальній структурі населення. Становлення української інтелігенції. Розширення сфери застосування найманої праці.
    • 33. Український національний рух: організаційно-культурницький (інституційний або народницький) етап.
    • 34. Хлопомани і громадівський рух. Київська громада.
    • 35. Польське повстання 1863—1864 рр. та його наслідки для України.
    • 36. Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді громади. "Братство (Братерство) тарасівців".
    • 37. Кримськотатарське національне відродження. Соціал-демократичний та земський рухи.
    • 38. Узагальнюючий урок з теми 4
  • Тема 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.
    • 39. Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських регіонів. Пореформені (після скасування панщини в 1848 р.) зміни у становищі селянства.
    • 40. Національно-політичні й культурні течії в українському русі Галичини і Буковини: русофіли ("москвофіли") і народовці ("українофіли"). Гасло "органічної праці".
    • 41. Наукове товариство імені Шевченка. Народовська політика "нової ери".
    • 42. Розгортання руху народовців у 1880–1890-х роках у Галичині, Буковині й Закарпатті. Радикальний рух у Галичині. Іван Франко.
    • 43. Узагальнюючий урок з теми 5
  • Тема 6. Україна на початку ХХ століття перед викликами модернізації.
    • 44. Населення України на початку ХХ ст. Індустріальна модернізація.
    • 45. Український національний рух: політичний етап. Радикалізація руху.
    • 46. Консолідація української нації. Українці в російській революції 1905–1907 рр.
    • 47. Український національний рух і його опоненти в умовах пореволюційної (столипінської) реакції 1907–1914 рр.
    • 48. Економічне та суспільно-політичне життя у складі Австро- Угорщини. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні. Реформа виборчої системи в Австро-Угорщині.
    • 49. Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях на початку ХХ ст.
  • Тема 7. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.
    • 50 .Освіта, наука, вплив процесів модернізації на суспільне та повсякденне життя. Література, театр і музичне мистецтво.
    • 52. Узагальнюючий урок з тем 6 та 7
  • Хронологічна послідовність
  • Стрічка часу
  • Завдання на відповідність
  • Робота з термінами
  • Робота з термінами
  • Утвори пари
  • Логічний ряд
  • Так чи ні
  • Тести
  • Анаграми
Чи можна використовувати тести безкоштовно?
Так, JustClass повністю безкоштовна платформа. Ви можете обирати завдання з бази завдань, призначати їх учням і переглядати результати.
Як обирати завдання для свого уроку?
Вибір завдань здійснюється з великої бібліотеки, що містить понад 45 000 авторських матеріалів, розділених за предметами, класами та типами робіт (домашні, самостійні, контрольні, тести). Ви можете адаптувати завдання під рівень та потреби свого класу, комбінуючи їх.
Чи є тести для інших класів?
Так, платформа охоплює всі класи — з 1 по 11, а також містить матеріали для підготовки до НМТ. Кожен тест або завдання відповідає шкільній програмі України.
Як бачити результати учнів?
JustClass автоматично перевіряє виконані завдання та фіксує оцінки учнів у вашому кабінеті.
Чи є відповіді до тестів?
Платформа не надає готових відповідей учням — це зроблено спеціально, щоб уникнути списування.
Чи можна ділитися тестами з учнями?
Так, вчитель може надсилати завдання учням у вигляді посилання через месенджери, електронні журнали або іншим зручним способом.
Чи потрібна реєстрація?
Так, для використання повного функціоналу JustClass (створення тестів, перегляд результатів) потрібно створити обліковий запис вчителя.
Чи є таймер і дедлайни для завдань?
Так, ви можете встановлювати таймер на виконання завдання та задавати дедлайн для задач. Це допомагає контролювати час та запобігати списуванню.